Cute Tumblr Themes

Yeah...There's stuff here now.
I like to write, both original things, and fanfictions. My username on the site is IRuleEverything101, if you wanna check it out.
I like Hetalia, Harry Potter, Doctor Who, Sherlock, and books.

an-actual-dog:

Goodnight, Sweet Prince.

2 days ago33,651 plays

saiyanshredder:

The Adventure Time fandom atm:

newsadventuretimes:

Adventure Time - Wake Up/Escape From The Citadel Full Episode Half-Hour Specail

halfcrescent:

Summer anime 2014 visual guide, entire thing as one full image here. If you like what I’m doing, check out my main blog where these are hosted without me having to deal with cutting them up or getting resized to ant levels.

Stargazed Charts

mayakern:

seasonal fashion according to me

god i hate summer

John: good evening, you alright?
Martin: what the fuck
-
Benedict: oh my gosh hi, I am so sorry are you okay? can I get you anything?
Sherlock: liar
-
Derek: stiles is such a dumbass omg
Tyler: smh shut up u love him
-
Stiles: aaayyyyyy
Dylan: aayyyyy lmao
-
Dean: I secretly love castiel
Jensen: I openly love misha
-
Castiel: I am castiel, angel of the lord
Misha: lmao yeah okay did u see this video of me cooking with my son
-
Captain Jack: I like dick
John: I like dick
-
Matt: Its crazy how we finish eachothers-
Doctor: saNDWICHES
Matt: THATS WHAT I WAS GONNA SAY
-
Tony Stark: I'm Iron Man
Robert Downey junior: No, I'm Iron Man

sixpenceee:

yurero:

I’ve seen like three different horror master posts that were all by tumblr user sixpenceee?? And their blog has even more wth this is SO rad

haha yup! I’ll make a list right here

masterpost of horror games

masterpost of creepy online games

masterpost of…

jaclcfrost:

jaclcfrost:

getting too enthusiastic with eyeliner and accidentally becoming the winter solider

see also: forgetting to clean off eyeliner before going to bed and waking up to realize you’ve accidentally become the winter soldier

operameister:

thisismythanksgivingurl-gobble:

agentgreenfishy:

poselikeateam:

fuck-i-just:

Next time a blocked number calls you answer like this: “Jim’s whore house. You got the dough, we got the hoe.”

Why does this not have any notes?

lol no “Nashville sperm bank, you squeeze it we freeze it. how may I help you?”

“Henderson’s Morgue, you stab em, we slab em, this is Eight Ball speaking.”

“Texas crematorium you kill ‘em we grill ‘em how can I direct your call?”

artsypaige:

Grojband - Full Season 1 OST - Complete Soundtrack “Songs”

Seriously it’s all the songs

kirschtein-sexual:

(Go on FF.net or AO3 for about 5 minutes and:)EVERYBODY PLEASE I CHALLENGE YOU NOT TO GET A BINGO

kirschtein-sexual:

(Go on FF.net or AO3 for about 5 minutes and:)

EVERYBODY PLEASE I CHALLENGE YOU NOT TO GET A BINGO